Αλλαγές/Επιστροφές

Όλα τα προϊόντα που αγοράζονται από την ιστοσελίδα μπορούν να επιστραφούν για αντικατάσταση/αλλαγή με μεγαλύτερο ή μικρότερο νούμερο ή αλλαγή/αντικατάσταση στην επιλογή του προϊόντος, εφόσον υπάρχουν διαθέσιμα αποθέματα. Το κατάστημα επίσης επιφυλάσσεται να ακολουθήσει πολιτική επιστροφής χρημάτων.  

Σε περίπτωση επιστροφής ο πελάτης θα επιβαρύνεται με τα έξοδα επιστροφής και αποστολής (τα οποία ανέρχονται στο ποσό των 7 €). Σε κάθε περίπτωση ο πελάτης μπορεί να επικοινωνήσει με το Akjaerbede τηλεφωνικά ή μέσω e-mail  για ρύθμιση της διαδικασίας αποστολής, έχοντας το δικαίωμα να επιλέξει κάποιο διαφορετικό προϊόν ίσης η μεγαλύτερης αξίας και αποκλειστικά είδος της ίδιας σεζόν.
Στην περίπτωση που ο πελάτης θελήσει να κάνει αλλαγή για δεύτερη συνεχή φορά στο ίδιο προϊόν, θα επιβαρυνθεί με τα έξοδα επιστροφής κ αποστολής, τα οποία συνολικά θα ανέρχονται στα 7 €, και θα εκτελείται πάντα με τον φορέα που συνεργαζόμαστε.

Τα προϊόντα που επιστρέφονται θα πρέπει να βρίσκονται μέσα στην αρχική τους συσκευασία. Αν για οποιοδήποτε λόγο η εξωτερική σακούλα συσκευασίας έχει χαθεί, θα πρέπει υποχρεωτικά να χρησιμοποιήσετε κάποια άλλη σακούλα της επιλογής σας, έτσι ώστε να προστατεύεται επαρκώς η εσωτερική συσκευασία.

 Όλα τα υποδήματα πρέπει να δοκιμάζονται σε τάπητα για την αποφυγή φθορών. Επίσης, το προϊόν που επιστρέφεται θα πρέπει να συνοδεύεται και από όλα τα απαραίτητα παραστατικά που έλαβε ο πελάτης με την παραλαβή του. Το ίδιο ισχύει και για τα ρούχα τα οποία θα πρέπει να δοκιμάζονται σε εσωτερικό χώρο για την αποφυγή φθοράς.

Το νέο προϊόν που ο πελάτης επέλεξε για την αλλαγή θα αποστέλλεται αφού παραληφθεί το αρχικό και εφόσον το κατάστημα ελέγξει ότι πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις. Υπενθυμίζεται ότι το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση (να μην έχει γίνει χρήση του ή να έχει υποστεί φθορές). Οι αλλαγές θα γίνονται δεκτές με την προϋπόθεση ότι ο πελάτης θα ενημερώσει το κατάστημα εντός 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος.

Λανθασμένη αποστολή  

Αν τυχόν ο πελάτης παρέλαβε προϊόν διαφορετικό από εκείνο της επιλογής του, θα πρέπει να  ενημερώσει τηλεφωνικά ή με e-mail, το akjaerbede.gr , βάσει των στοιχείων που αναγράφονται στο τομέα «Επικοινωνία» στην ιστοσελίδα μας, εντός 3 ημερών από την παραλαβή. Θα σας δοθούν οδηγίες για την επιστροφή και την αντικατάστασή του, στην οποία δεν θα έχει καμία επιβάρυνση ο πελάτης.

X